realMigration

همه چیز درباره مهاجرت

realMigration

همه چیز درباره مهاجرت

مهاجرت از ایران،درباره کشوور مقصد مهاجرت،تحصیل در خارج از کشور

  • ۰
  • ۰

ماجرای عکس با شلوارک حسن آقامیری و مهاجرت از ایران +عکس و فیلم

حسن آقا میری روحانی جنجالی که سالها پیش خلع لباس شد با انتشار یک عکس جنجالی خبرساز شد.ماجرای عکس با شلوارک حسن آقامیری و مهاجرت از ایران را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر حسن آقا میری سخنران مذهبی طی سالها جنجال آفرین شد. وی سالها پیش خلع لباس شد با انتشار یک عکس جنجالی خبرساز شد. او با شلوارک و یک سگ عکس گرفت که این عکس خبر مهاجرت وی را پررنگ کرد. ماجرای عکس با شلوارک حسن آقامیری و مهاجرت از ایران را در ادامه بخوانید.

ماجرای عکس با شلوارک حسن آقامیری و مهاجرت از ایران

انتشار تصویری از حسن آقامیری، سخنران مذهبی و فعال اینستاگرامی با شلوارک در کنار یک سگ در حال ورزش بازتاب فراوانی داشته است. عده ای از این اقدام او انتقاد کرده اند

شدیدترین انتقاد از آقامیری در تلویزیون رخ داد. در یک برنامه تلویزیونی مجری به شدت به حسن آقامیری تاخت و این رفتار او را زیر سوال برد.

 

مجری از آقامیری انتقاد کرد که او با تکیه بر منبر رسول‌الله به شهرت رسیده و حالا عکس با شلوارک منتشر می کند.

 

تصویر جنجالی آقامیری انتقادات دیگری در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته برخی او را متهم به "وادادگی" کرده اند.

 

عده‌ای هم از اینکه او با یک سگ عکس گرفته انتقاد کرده اند، عکس با شلوارک و یک سگ را نشان‌دهنده سبک زندگی می‌دانند که با پیشینه آقامیری همخوانی ندارد.

 

اما برخی دیگر می گویند او مرتکب کار خلافی نشده و تصویری از زندگی نرمال خود را منتشر کرده است.

ماجرای عکس با شلوارک حسن آقامیری و مهاجرت از ایران

برخی کانال‌های تلگرامی با توجه به این تصاویر شایعه مهاجرت او به ترکیه را منتشر کرده بودند. حسن آقا میری در گفتگو با فرارو شایعه مهاجرت خود را تکذیب کرد. او گفت من گذرنامه ندارم. و این تصاویر هم در کیش گرفته شده است.

 

سید حسن آقامیری خوانساری روحانی 42 ساله است که به واسطه سخنرانی‌های بحث برانگیز و خبرسازش به شهرت رسید. او در سال 97 به خاطر همین سخنرانی‌ها به دو سال حبس تعلیقی و خلع لباس محکوم شد.

ماجرای عکس با شلوارک حسن آقامیری و مهاجرت از ایران

آقامیری همیشه از چهره‌های خبرساز در اینستاگرام بوده و بیش از سه میلیون نفر دنبال کننده دارد.

 

واکنش حسن آقامیری به عکس جنجالی

حسن آقا میری:من چرا فرار کنم؟ دزد ها و اختلاس گران فرار کنند

انتشار تصویری از حسن آقامیری، سخنران مذهبی و فعال اینستاگرامی با شلوارک در کنار یک سگ، در حال ورزش بازتاب فراوانی در شبکه های مجازی داشته است. عده‌ای با توجه به این تصویر از مهاجرت حسن آقا میری به ترکیه گفته بودند.

ماجرای عکس با شلوارک حسن آقامیری و مهاجرت از ایران

حسن آقا میری گفت: من گذرنامه ندارم. و این تصاویر هم در کیش گرفته شده است. یک تصویر معمولی حین ورزش کردن است و منظور خاصی از انتشار آن نداشتم.من ایران هستم. دزدها و اختلاس‌گرها فرار ‌می‌کند، من چرا باید فرار کنم. شایعات درباره سایت‌های شرط بندی را تکذیب می‌کنم.

 

منبع : راهبردمعاصر

  • ۹۹/۰۹/۲۵
  • مرتضی عبودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی